Wie ben ik, wat doe ik?

25-03-2018 12:08

Welkom op mijn blog!

Deze staat helemaal in het kader van de verkoop van mijn creaties. Ik ben mijn droom aan het waarmaken. Ik heb jaren met veel plezier gewerkt als administratief medewerker techniek op afdeling onderhoud/wonen bij woningcorporaties. Naast deze baan was ik vaak bezig met leuke cadeautjes en woonaccessoires maken. Dit jaar werd het moment dat ik als creatief ondernemer aan de slag wilde gaan. Ik wilde al mijn tijd besteden aan mijn eigen bedrijf en hiervan zelf mijn administratie bij gaan houden en de rest van de tijd (merendeel) bezig zijn met mooie unieke woonaccessoires maken, leuke cadeautjes om te krijgen en weg te geven. Maar ook om te versturen als brievenbuspost. Ik vind het ontzettend leuk om glaswerk en kleine meubels te restylen naar een prachtig item. Uniek met een vleugje Art van mij.

Mijn doelgroep ben jij, die oog heeft voor detail, die houdt van unieke en originele decoratie en cadeaus. Jij die niet fan bent van het grote gros, alles hetzelfde. Jij die houdt van Art en Kunst, iets anders dan anders. Zoals iets uit mijn collectie. Sommige items maak ik ook op bestelling. Nieuwsgierig welke? Benader mij via het contactformulier of e-mail.

Wat ik ook graag doe is fotograferen. je kunt mijn foto's zien op mijn blog en Instagram account @florafaunavanmonique. Mijn eigen fotomateriaal gebruik ik om fotokaarten te maken. Soms met tekst of quote, soms zonder. Deze doe ik ook op aanvraag, je kunt kiezen uit de foto's op mijn blog en aangeven wat voor soort tekst of specifieke tekst er op zou willen. Binnenkort maak ik hier links in het menu een pagina waar jij enkele voorbeelden die ik al eerder heb gemaakt kan terugzien, zo krijg jij een idee wat er mogelijk is.

Binnenkort een feest of op zoek naar een leuk weggevertje. Of wil je graag jouw gasten bedanken met een klein aardigheidje? Neem vrijblijvend contact met mij op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken. Denk hier bv aan een mini thee cadeautje, of een decoratie waxinelichtje of een bedankkaart.

Vroeger gaf ik ook workshops aan kinderen, denk hierbij aan een verjaardagspartijtje. Natuurlijk is het leuk om met zijn allen te gaan zwemmen of naar een indoorparadijs. Wil je een keer wat anders? Dan is het vast erg leuk om ze te laten knutselen. Elk kind heeft zijn of haar eigen talent. Ik kan heel goed met kinderen overweg, ik vind dit ook erg leuk om te doen en zo zijn de kinderen echt even bezig met iets creatiefs. Vraag gerust naar de mogelijkheden. Dit kan per contactformulier die je hier links in het menu vindt of per e-mail: creatiesvanmonique@live.nl

Voor nu wens ik jou ontzettend veel plezier op mijn blog met het bekijken, bewonderen van mijn creaties. Wil jij iets bestellen, doe dit! Hartstikke leuk!

Heb jij een vraag of opmerking, stel deze in het contactformulier en ik hoop je snel weer terug te zien, het zal altijd een wisselend aanbod zijn. Zeker de moeite waard voor nog een bezoek.

Creatieve groet,

Monique Doolaar