Wat een leuke FAIR was het!

08-05-2022 08:00

Wat was het een leuke dag, 30 april 2022!

 

Er was aardig wat aanloop en leuke verhalen gehoord, mogen delen en lieve mensen ontmoet. Naast mij stond een echte Artist! Zelf nog heel bescheiden, maar wat een prachtige kunstwerken maakt Elise. Ze werkt in opdracht van jou, ben je nieuwsgierig geworden, check haar instagram dan of stuur haar een email.

 

Nu weer even terug naar mijn kraam, ik vond deze echt ideaal qua opstelling. Ik houd ervan om de ruimte in te kijken en de nieuwe klanten en geinteresseerden binnen zien komen en direct er oogcontact mee te kunnen maken. Je zult me zelden op een stoel achter mijn Art zien zitten, ik sta daar te stralen, benieuwd wie er geinteresseerd is en in welk product, ik wil mijn verhaal vertellen en natuurlijk ook een mooie verkoop draaien. Dit is gelukt, ik ben zeer tevreden.

 

Annemarie, de eigenaresse van Theetuin t Waalse Erf, heeft deze fair geniaal in elkaar gezet. Echt nogmaals complimenten. Helaas gaat ze hiermee stoppen, in elk geval op deze lokatie. Ze gaan verhuizen, zo ontzettend jammer. En leuk voor haar en familie om weer elders nieuwe avonturen te gaan maken.

 

Voor mij was deze fair een prachtige ervaring, een mooie beleving en zeker wel voor herhaling !

Hieronder impressie van deze dag.