Vandaag is het zover!

30-04-2022 07:27

De VOORJAARSFAIR met thema MOEDERDAG!!                 Waalseweg 84 in Tull en t Waal, van 10-17uur.

Kom vandaag langs en geniet mee van die gezezllige sfeer!

Bakkie thee, of koffie met wat lekkers, of meer trek in iets hartigs?

Fantastische concollega's met veel handgemaakt of bedacht en natuurlijk mijn creaties!!

Voor de eerste klanten die boven de €20,- besteden heb ik een leuk cadeau extra!

 

Naast de mooie nieuwe collectie van woonaccessoires en fotoproducten heb ik ook mijn showmodellen mee, deze gaan voor zeer scherpe prijsjes weg. Gebruik ze bv voor in je tuin of op balkon. Ze hebben iets van gebruiks schade, maar staan nog super gezellig op de vensterbank van je serre of op je balkon met een waxinelichtje erin.

 

Wil je iets op bestelling laten maken, pak de gelegenheid om me in persoon aan te spreken en ik vertel wat de mogelijkheden zijn.

Kortom, te leuk om niet te komen! Tot straks?

Impressie: