Leuke acties op de VoorjaarsFAIR

17-04-2022 23:27

A.s. 30 april in Tull en t Waal, aan de Waalseweg 84 bij  Theetuin het Waalse Erf  vinden jullie de gezelligste en leukste FAIR

Kom jij ook? Je bent van harte welkom tussen 10 - 17uur.

 

Mijn creaties kun je nu in het echt bewonderen en natuurlijk kopen. Wil jij iets laten maken, wat helemaal leuk matcht in jouw interieur of wat echt bij jouw vriendin, moeder, oma etc past. Spreek mij aan, dan kunnen we alvast het een en ander bespreken wat mogelijk is.

 

Ik heb wat leuke acties die dag:

* oude collectie gaat met flinke korting weg (ik heb ruimte nodig op mijn planken)

* bij besteding vanaf €25,- staat er een leuke verrassing voor jou klaar (op=op)

* is jouw besteding onder de €25,- dan krijg je toch nog iets leuks mee

* het kan zomaar zijn dat jij de gelukkige bent van de " Voorjaarskorting " (lees hier de voorwaardens van deze leuke korting)

 

Het lijk mij ontzettend leuk om jou te ontmoeten, dus kom zeer zeker een kijkje nemen. Tot snel!

Lieve groet, Monique

Creaties van Monique