Nieuwe theesmaken en ....

11-05-2019 23:31

Oei, is het alweer zo lang geleden dat ik een post schreef. Tja, ik heb het ook best druk op het moment, dat verklaard voor mij heel veel. Voor jullie als lezers en/of volgers natuurlijk niet, hierom zal ik ook nooit de belofte doen om elke dag, week of iets qua terugkerend patroon dat ik blogpost schrijf.

 

Ik vind het wel erg leuk om te schrijven, maar de tijd. Ik kom nog steeds elke dag uren te kort, hebben jullie hier ook last van, of wel eens last?

 

Nou, laat ik geen minuut verliezen en direct met de nieuwtjes in huis vallen.

 

  1. Er zijn weer nieuwe theesmaken, je kunt ze vinden bij de ‘theecadeaus’ er is een nieuwe groene thee, een rooibos, een zwarte en een witte thee. Bij deze laatste is dat jij oplet dat je deze niet direct opschenkt zodra het water is gekookt, beter nog even het water af laten koelen. Anders verbrand je de tere blaadjes van de witte thee en dat is niet ten goede van de smaak.

  2. Er komen allerlei leuke en nieuwe brievenbus presentjes aan, want ondanks we in een redelijke digitale wereld leven, is het nog steeds heel erg leuk om post te versturen en stiekem ook leuk om post te krijgen. We creëren dit door elkaar post te sturen, houd mijn blog goed in de gaten, want zeer binnenkort wordt jij voorgesteld aan deze leuke weggevertjes!

  3. Zo nu en dan laat ik een weggevertje achter, een leuke fotokaart en soms zelfs een fotokaart met een leuk ophangkoord erbij. Zo kan de vinder zelf beslissen of versturen of zelf houden en ergens ophangen. Wanneer jij een gelukkige vinder bent, zou ik het hartstikke leuk vinden als jij jouw reactie achter laat, dat kan ‘hier’.

  4. Geo-caching? Ken jij het, doe jij het? Even googlen en dan vindt jij waar ik het nu over heb. Ken je het wel, dan kan het zomaar zijn dat jij de gelukkige vinder bent van een kaartje van mij met een eenmalige kortingscode. Elke code (ik doe vaker een kaartje achterlaten) is 1x in te wisselen, maar ik heb nog iets leuks in petto voor diegene die wel mijn kaartje vindt, maar geen gebruik hiervan kan maken omdat iemand hem/haar al voor was.

  5. Ik wens jou heel veel geniet momenten, misschien in de zon, of aan de koffie/thee, aan de freubel of op leuk werk. Kortom maak er een mooie tijd van, jouw belevenis en jouw momenten worden jouw herinneringen.

  6. Ik verkocht laatst een thee set, deze bestond uit een theepotje, inclusief bijhorend kopje, een onderzetter (gehaakt), vier verschillende smaakjes thee, lege theezakjes en een persoonlijke note. Zo’n set gaat vanaf 17,50. De gele theepot is niet meer verkrijgbaar. Zou jij ook zo’n set willen voor jezelf of om weg te geven. Informeer gerust hier naar, welke mogelijkheden er zijn.

     

    Voor nu wens ik jou een mooie dag toe!

    Lieve groet, Monique