Heb ik jouw gefotografeerd?

08-05-2022 08:45

Hey!

Heb ik jouw onderweg gefotografeerd, dan heb jij ongetwijfeld mijn kaartje ontvangen! Je kunt mij via deze kanalen benaderen. Ik heb of zelf aangeboden jou/jullie op de foto te zetten, of ik heb achteraf jou toestemming gevraagd om deze op mijn site en instagram te mogen plaatsen. 

 

Wanneer ik jou heb aangeboden om fotos te maken van jullie, ontvangen jullie of jij altijd een collage foto en minimaal 1 op origineel formaat. Wil jij meerdere fotos die ik heb gemaakt op origineel formaat, dat kan, tegen een kleine vergoeding.

 

Wil jij iets af laten drukken in de vorm van een foto, uitvergroting of canvas, vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden en het prijskaartje.

 

Na overdracht delete ik alle foto's van jullie/jou. 

Met toestemming van jullie/jou plaats ik 1 of 2 foto's online op mijn site en instagram.

Wanneer jij nog iets wilt bestellen betreft de gemaakte foto's dan ontvangen jullie of jij ook de origninele bestanden. Hierna zal ik alles deleten. Ik zal nooit zonder jouw toestemming een foto delen. En in geen geval dat ik een foto aan derden doorgeef.

 

Heb jij nog vragen betreft bovenstaande, vraag het mij gerust!

 

Vriendelijke groet, Monique