Workshop - Sieraden maken

21-01-2018 00:45


Woon jij in Barendrecht en wil jij een gezellige ochtend, middag of avond organiseren voor vriendinnen, collega’s of buren om met hun samen creatief aan de slag te gaan voor 1,5 tot 2,5 uur? Lees dan verder!

Hoi, ik ben Monique Doolaar en woon in Barendrecht en ik leg jullie met plezier uit hoe je een leuke ketting en/of armband zelf kan maken!

Ik geef workshops aan kleine groepen, maximaal zes personen.
Wat gaan we maken? – een ketting en armband
Wat zijn de kosten? – 17,- per persoon (inclusief materiaal)

Hoe gaat het in zijn werk?

Wanneer jij mij een e-mail stuurt naar www.creatiesvanmonique@live.nl beantwoord ik deze binnen 4 dagen. Vermeldt hierin het volgende:
Jouw gegevens: wie ben je, waar woon je en hoe kan ik jou bereiken?
Hoeveel personen wil jij uitnodigen?
Welke datum of datums heb je in gedachte? Waar gaat jouw voorkeur naar uit, qua ochtend, middag of avond. Zo kan ik kijken wat mijn mogelijkheden zijn.

Wanneer we een datum en tijd zijn overeengekomen is het vooraf betalen, minimaal 10 dagen voordat onze afspraak staat. Dit kan via een bankoverschrijving, de bevestiging van onze afspraak ontvang jij via een factuur via de e-mail. Zodra de betaling binnen is, is de workshop afspraak definitief.

Mijn vraag aan jou is, dat jij jouw gezelschap uitnodigt en wellicht een bakje thee, koffie of iets anders kan aanbieden tijdens de workshop.

De uitleg geef ik en ik blijf uiteraard stand-by voor nodige assistentie. Na afloop maak ik een leuke foto van jullie met de jullie creaties. Na afloop stuur ik jou de leukste foto via de e-mail en met toestemming van jullie plaats ik deze graag op mijn blog. Wanneer jij of jullie dit niet willen. Dan plaats ik de foto niet op mijn blog!

Ik heb er zin in? Jij ook? Leuk!!
Ik zie jouw aanmelding graag in mijn e-mail box verschijnen! Tot dan!

Vriendelijke groet,

Monique Doolaar