wekelijks bloggen

23-07-2016 10:21

Goedemorgen iedereen!

 

Oh oh oh, wat is het toch wat met mij. Ik neem me voor om wekelijks te bloggen, inspiratie zat hier ligt het echt niet aan. Waar lig het dan wel aan, tja het lukt me gewoon niet om regelmatig achter de notebook te gaan zitten. Dit heeft alles te maken met mijn gezondheid, mocht je hier benieuwd naar zijn dan kun je hier geheel vrijblijvend over lezen op mijn lifesstyle blog. Zo nu en dan maak ik weer wat leuke dingen, vooral om cadeau te geven. Word hier zo blij van en de ontvanger ook, hierom win win situatie. Ook het maken van de cadeautjes geven mij rust en ontspanning wat wel heel erg belangrijk is om deze momenten te hebben en ook te nemen. Lukt het jullie om echt rustmomenten te pakken en wat doen jullie dan voor de ontspanning? Mijn ontspanning ligt in mijn tuin en in het hobby-en. Fietsen en wandelen waren mij grootste ontspanningsmomenten alleen deze lukken qua gezondheid helaas niet meer, wie weet in de toekomst!

 

Kortom wat voor projectjes ben ik mee bezig en welke heb ik afgerond. Ik volg de vlogs/blogs van Lisanne en van Sofie (lisanneleeft en creasoof). Zij vertellen heel leuk over hun leventje, beide geven ze me ook weer nieuwe inspiratie of een nieuwe kijk op iets. Leuk als je dit kan opdoen van iemand, het geeft weer nieuwe perspectieven en energie, altijd win win!

 

Op de vlog van Sofie vertelt Sofie ook wel eens over dr moeder, haar moeder heeft last van Tinnitus. Super irritant en vervelend zoiets, ik vond het leuk om haar op te vrolijken en haakte een fleurig setje waar ze evt dr theepot op kan zetten en dr theeglazen, ik hoop dat ze het leuk vindt. Voor Sofie haakte ik ook een set, ze heeft laatst een super gave eettafel gekocht en super mooie eetstoelen, qua styling colourfull en gaaf!!! Goed gecombineerd, ik wist, ik had nog soort gelijk garen liggen en besloot een bijpassend set te maken. Beide in een leuke verpakking per post verstuurd, ik hoop dat ze het ontvangen en dat Post.nl deze niet achterhoud.

 

Waarom ik dit doet? Joh het is voor mij erg ontspannend om te doen en ik maak graag andere blij met mijn creaties. Tuurlijk mijn droom blijft nog steeds een shopje of een winkel. Hierin zou ik dan ook andere de kans geven om hun creaties te verkopen. Want ik maak geregeld wat, of ik hier een winkel of shop echt mee kan vullen, ik denk het niet. Er is zoveel creatief talent dat het juist leuk is om zoiets te bundelen. Tijdje geleden las ik in een tijdschrift dat je in verschillende steden ook iets hebt dat je een kraam of een kast kan huren en hierin jouw creaties kan zetten en dan verkopen ze deze! Super goed idee, binnenkort eens in gaan verdiepen! Uitroeptekens zijn geloof ik mijn stoptekens geworden, ipv stopwoord, stopteken. Ik geef ze veelvuldig een plaatsje in mijn teksten nu ik er op let. Ach, ze staan wel vrolijk toch?! (hihi).

 

Laatst ging ik uit eten met Lis & Moon, super gezellig en eigenlijk maak ik altijd wel iets kleins voor ze. Dit x een houtenhart beschilderd (geïnspireerd door Creasoof) en schreef uit de losse hand Smile erop. Voor Moon pimpte ik een bestaand fotolijstje en schreef op mooi papier één van mijn zelf bedachte teksten erop en deed deze in het lijstje, ze waren beide blij verrast met mijn creatie, hier doe ik het voor. Ik word er blij van om het te creëren en hun maak ik blij omdat ze het leuk vinden dat ik ze hiermee verwen. Benieuwd naar de foto’s? Ze staan in de galerij!

 

Creatieve groetjes, monique