Update

14-08-2016 22:00

Update,

 

Zo even wat foto’s toegevoegd, wat een werk is dat toch, het uitzoeken, hierna kijken of je qua belichting nog iets moet veranderen, dan allemaal op 1 formaat (lees in elk geval 1zijde op standaard formaat). Zodat de foto’s toch redelijk alle 1 maat zijn. Ik kreeg ooit de tip om de foto’s ook met 1 dezelfde achtergrond te fotograferen….mee eens, dat toont nog rustiger. Alleen die taak heb ik op mijn to do list staan, dat is voor nu echt te veel werk. Dan zou het ook zijn voor alle nieuwe creaties, want aantal oude staan wel in het foto overzicht maar hebben een andere eigenaar ;-)

 

De teksten op mijn blog nog eens nagelopen en gekke zinsopbouw of bewoording veranderd, dit blijf ik doen. De ene x zie je toch meer dan de andere x, klein stukje perfectionisme is dit. Ik hoop dat jullie door het toevoegen van de foto’s nog meer een idee krijgen wat ik zoal maak en kan maken.

 

Mochten jullie een grammatica fout zien of een gekke zinsopbouw. Laat me dit gerust weten hoor via een berichtje in mijn email box. Fijn juist dat jou het is opgevallen!

 

Ben ik al klaar met updaten, nee nog niet helemaal naar mijn zinnetje. Maar voor nu al een stuk meer tevreden!

 

Groetjes, monique