Jij op zoek naar een typemachine

14-04-2017 08:53

Mijn passie voor typemachines, groeit met de dag. Ik vind het erg leuk om een beauty te spotten en deze wordt nagekeken door mijn vriend, evt kleine reparaties vinden er plaats en we maken de machine schoon, evt vervangen of plaatsen we het lint.

 

We maken een geluidsopname hoe deze klinkt bij het typen (leuk voor later) en we tikken een velletje vol met de charme van deze machine, waar we ze hebben gevonden en wat typische kenmerken van de machine zijn. Uiteraard maken we foto’s.

 

Heel dit proces genieten we van, dit is zo leuk om te doen. Als we de ruimte hadden, dan had ik ze graag vanuit huis verkocht. Om oa de reden dat we dan meer variatie zouden kunnen bieden aan jullie, helaas is hier (nog) geen mogelijkheid voor. Ik tik altijd een klein stukje op de typemachine met hierin wat kenmerken. Zo maken jullie direct al een beetje kennis met de typemachine en zien jullie ook het lettertype, wisten jullie dat deze per type of merk heel erg kan verschillen??

De typemachines die wij beschikbaar op mijn blog zetten voor jullie zijn exclusief verzendkosten. Ophalen is mogelijk in overleg na betaling. Verzenden gebeurd zodra de betaling binnen is bij mij.

 

Alle correspondentie gaat via e-mail. Zit er nu niets voor jou bij, kom dan zeker nog eens terug om te kijken of er al wat nieuws bij zit. Wil je op de hoogte blijven van nieuwe aanwinsten, je kunt mij volgen op Instagram: creatiesvanmonique en anders zelf regelmatig een kijkje op mijn blog nemen.

 

Lieve groetjes,

 

Monique

 

P.s. deze week komen er 4 machines beschikbaar!