Super leuk!!!

10-04-2016 23:10

Super leuk!!!

 

Zelf vind ik het leuk wanneer ik iets heb gekregen van iemand om dit aan ander ook te laten weten dat zij of hij dit voor mij heeft gemaakt!

 

Vaak doe ik bij shopjes waar ik mijn materiaal bestel om visite kaartjes vragen of flyers, want zodra ik iets weggeef of opstuur of meedoe aan een swap. Stuur ik graag dat soort visitekaartjes mee, zodat andere hier kunnen gaan neuzen. Elk shopje met creaties en/of winkeltje heeft baat bij dit soort reclame denk ik. Zelf hoop ik ooit ook mijn eigen webshop te kunnen openen en dan vind ik het ook super leuk als men mijn visitekaartjes weer doorgeeft aan andere!

 

Nu doe ik het echt voor de hobby, leuke dingen maken, andere verrassen met mijn creaties en soms help ik een goed doel door mijn creaties te doneren, zodat diegene die het goede doel organiseert mijn creaties kan verkopen voor dit doel. In dit soort gevallen is het extra leuk als diegene jouw noemt, een bedankje geeft of waardering uitspreekt. Dit is echt super leuk!

 

Om deze reden heb ik deze pagina gemaakt, hier kunnen jullie de super leuke reacties zien die ik heb gekregen op mijn gemaakte creaties! Wil jij altijd op de hoogte blijven van mijn creaties, volg mij dan op Instagram. Hier post ik erg vaak een creatie, je kunt me vinden op @crea_mo .

 

Monique