Steeds stukje dichter bij....

14-05-2017 21:50

Jaaaaaa wat gaat de tijd snel!!! We zitten al in mei….bijna op de helft van 2017!! Niet normaal toch, laat ik gauw beginnen met een nieuwe update, want ik heb achter de schermen niet stil gezeten, nee in tegendeel ben echt als een malle bezig met de voorbereidingen voor straks LIVE te gaan.

 

Ik heb via Webnode al beetje mogen proeven wat hun bieden betreft een webshop, tot nu toe dik tevreden. Alleen dit was even oefenen en voor de echie dat duurt nog eventjes. Ik wil nog verder research doen wat andere webhosting me kunnen bieden t.o.z. mijn wensenlijst.

 

Als jullie door mijn creaties bladeren zien jullie dat er steeds meer items worden toegevoegd. Maar tussen alle bedrijven door ben ik ook bezig met nieuwe creaties en die wil ik natuurlijk goed op de foto zetten, zodat ook deze toegevoegd kunnen worden. Er komt steeds nieuw klusjes bij, hahaha.

 

Tjonge wat heb ik er zin in zeg! Echt hartstikke leuk om straks mijn creaties te gaan verkopen, dat ik andere er blij mee kan maken, yeah! Echt enorm leuk. Zie je nu al er iets tussen, dan kun je gewoon reageren via de e-mail. Geen probleem, ik maak graag tijd ervoor vrij!

 

Kortom kom snel eens terug en voor nu veel plezier bij het rondkijken tussen mijn creaties!

 

Vriendelijke groet, Monique