September

10-04-2016 23:52



Wat een mooie maand was september, veel gebeurd en veel gedaan. Langzaam aan krijg ik weer energie en gaat fysiek ook steeds beter, hierdoor kan ik weer wat langer bezig zijn met tuinieren en fotograferen, beide zo leuk om te doen. Op het moment heb ik een spiegelreflex camera te leen, zomaar om eens te ervaren hoe ik hier plaatjes mee schiet. Zelf heb ik een digitale camera.


Hele ervaring rijker hoor, fantastisch, ik wil er echt voor gaan sparen...wat mijn camera niet kan, kan met spiegelreflex weer wel, al heeft mijn camera ook echt zijn voordelen...en zo ben ik weer eventjes van de straat, nou ja vooral op de straat...zal van de week wat kiekjes met de spiegelreflex posten. Ik heb er maar 1500 gemaakt, hahahaha....ach dat schiet je zo weg hoor in paar dagen tijd, vooral als je aan het testen ben. Het nadeel van deze camera was echt dat je de instellingen moest onthouden, dus zodra ik witbalans, diafragma, sluitertijd aan ging passen aan het beeld wat ik voor ogen had, zag ik dit pas terug nadat ik geschoten had. Ik ben met mijn camera gewend dat ik elke aanpassing direct ziet verbeteren of verslechteren en daarvandaan knip ik dan af...met deze leencamera zat deze luxe er niet bij...daarom is 1500 helemaal niet veel.

Mooie september groet!

monique