Pay it forward

02-01-2019 10:52

Allereerst:

 

Wens ik jullie het allerbeste toe voor dit prachtige jaar! Want dat het een prachtig jaar wordt staat als een paal boven water!!!

 

Dit wordt absoluut een te gek jaar!!! Ik begin dit jaar te gek, straks ga ik op visite bij een groot ArTisT…zo zie ik hem, vanuit mijn ogen. Enorme inspiratie icon!

 

Martin Hoevenaar, vroeger mijn buurman, altijd in mijn hart gebleven en het wordt zo zachtjes aan wel tijd om nu echt een meet en greet te doen! Over je eigen pad bewandelen gesproken, dit heeft hij absoluut gedaan en super exciting dat het er nu eindelijk es van kan gaan komen!

 

Later meer hierover, voor nu wens ik jullie een te gekke dag!!

 

Ohja, voordat ik het vergeet, ik geloof heel erg in het Pay it Forward gevoel, dit is iets kleins met een belachelijk groot effect. Denk aan de glimlach die jij weggeeft onderweg aan een voorbijganger, je maakt zijn of haar dag direct beter!

 

Denk aan het moment dat je die bejaarde vrouw (want het zijn vaak vrouwen hoor, let er maar es op) dan toch maar gewoon zonder te mopperen voor laat schuiven en het haar gunt om voor te dringen.

 

Of wanneer je bij de bakker staat te wachten netjes op je beurt en dat er ineens een man tegen je zegt, ik stond hier eerder hoor! Dat jij reageert van, oh joh, had ik even gemist, maar natuurlijk, gaat u voor!! Terwijl je echt 100% zeker weet dat hij na jou de bakkerij binnen kwam…..

 

Ik leg af en toe een envelopje neer, een gift zakje met een leuke kaart er in. Een kaart die ik zelf ontworp en die ik nu gewoon aan JOU weggeef! Gewoon omdat het kan, klein gebaar, groot effect.


 

Vind jij die kaart, dan zou ik dat te gek vinden dat jij dit mij laat weten op mijn blog of mijn instagram. Niet verplicht, maar wel errug leuk!!!

 

Hoe dan ook, geniet van jouw dag!

 

Lieve groet, Monique