Oktober

10-04-2016 23:54



Wauw oktober alweer, wat gaat de tijd toch snel...maar oktober is ook herfst!! Dit is echt mijn favo jaargetijde, vind het altijd zo gezellig, knus, kaarsjes aan (uiteraard dit jaar van sojawax of bijenwas in het kader 'gezond') avonden weer aan de knutsel, cadeautjes maken, kaartjes maken, projectjes haken enz...kortom knus, gezellig! Kom maar op met de herfst! Ja...ja...ik hoor jullie denken...de regen, de wind, de storm...ik wil weer zomer...maar we wonen nu eenmaal in nederland en bij herfst hoort regen, wind, storm...al vind ik het ook jammer hoor als ik op de fiets naar mijn werk zit en ik krijg net zo'n hoosbui op mijn dak, tuurlijk loop ik ook niet te juichen, chagerijnig word ik er ook niet van...wel nee..het hoort erbij, het is herfst!!!

Pas het e.e.a. gekocht bij mijn gereserveerde chalk ink blocks...deze stempelkussens zijn verschrikkelijk handig om bv een oud randje aan een papiertje te geven, je kunt er echt een old time look aan geven. Probeer het maar eens, persoonlijk vind ik deze kussentjes het beste effect geven. Je pakt ze makkelijk vast en je kunt ze goed doseren langs de randjes, ik vind met andere stempelkussentjes heb je ineens of heel veel inkt of heel weinig, met deze werkt dit ideaal. Zal zo even een foto toevoegen, mocht je Instagram hebben, dan is deze foto al te zien daar, je kunt me vinden onder creatiesvanmonique.

Ik had eigenlijk alleen maar de chalk ink blocks nodig...maar zijn jullie er al eens geweest??? Dan zou ik het zeker aanraden om eens te neuzen, zeker als je ook fan bent van brocante en creatief materiaal om iets een brocante look te geven, waar is deze leuke webshop...klik op deze link www.allerleileuks.nl dan kom je er vanzelf. Veel winkel en kijk plezier, ook doe je er enorm veel inspiratie op.

Wanneer je hier iets besteld, wordt het altijd heel leuk ingepakt, wist je dat je dit inpakmateriaal ook weer kan gebruiken om zelf iets moois te maken. Het papier is prima te gebruiken voor een geurzakje, de touwtjes kun je gebruiken om een leuk cadeautje in te pakken enz...wat ik schreef, volop inspiratie vanaf het moment dat je je bestelling opent...love it!!!