Nieuwe update

30-06-2017 15:04

Nieuwsflits!

 

Nee echt, het gaat gebeuren hoor, de verkoop via mijn blog! Ben jij op zoek naar een leuk origineel uniek handgemaakt cadeau, dan zit je hier hartstikke goed! Vanaf vandaag kun je ook creaties kopen via mijn Instagram CreatiesvanMonique en natuurlijk via mijn blog.

 

Hier links in het menu zet ik de link direct naar mijn Giftshop die ik kon maken via webnode die gekoppeld is aan mijn account/domeinnaam. Wat super fijn is en heel veel tijd scheelt.

 

Ik hoor steeds vaker de geluiden, ons maakt het niet uit waar we je kunnen vinden, als we je maar online kunnen vinden! Ik kies bewust voor deze weg, samen met Instagram en nog niet voor een officiële los staande webwinkel.

 

Voor alsnog is alles te bestellen wat je ziet in de Giftshop en zijn er heel wat mogelijkheden om op aanvraag te bestellen, zoek je iets specifieks, of weet je niet precies wat je zoekt, kijk dan vooral op mijn blog op de pagina “inspiratie” hier zie je al mijn creaties die ik heb gemaakt en nog eens kan maken in een ander thema of kleuren combinatie.

 

Heb jij een vraag of wil jij iets bestellen, stuur mij een e-mail, dit kan naar: creatiesvanmonique@live.nl

 

Vriendelijke groet,

 

Monique