Nieuwe kaartjes en lopen voor lisanneleeft

10-04-2016 23:40

Leuk dat jullie hier zijn!

Zal proberen deze week weer wat nieuwe foto’s toe te voegen, zodat jullie kijkje kunnen nemen in mijn creaties. Nog steeds druk bezig met het ontwerp van mijn nieuwe stempel en ik kan zeggen….het is er weer eentje die super mooi is.

 

Op het moment tussen de bedrijven door maak ik wat nieuwe kaartjes, mijn moeder vroeg me laatst om binnenkort weer es wat over te nemen, dan is het natuurlijk erg leuk als ze volop de keuze heeft.

 

Afgelopen periode druk bezig geweest met het inpakken van gehaakte onderzetters, geurzakjes en weggeefkaartjes, het was me een karwei, maar zo ontzettend leuk om te doen, het gaf mij echt ‘de’ afleiding die ik op dat moment nodig had.

 

Ik heb 20 setjes gehaakte onderzetters, 20 geurzakjes en 20 weggeefkaartjes gemaakt en leuk ingepakt. Zodat Lisanne ze direct aan haar Lopenvoorlisanneleeft-boxen kon toevoegen en verder geen werk had aan inpakken van de door mij gedoneerde creaties. Voor Lisanne schreef ik een paar kaartjes, maakte een armbandje, gaf haar ook een tekstkaartje en uiteraard ook een geurzakje en een setje onderzetters (deze vooraf geïnformeerd bij haar moeder, welke kleuren in de smaak zouden vallen). Ik hoop dat ze met haar persoonlijke cadeautjes ook erg blij was, ik weet dat ze heel erg blij was met mijn donatie voor de boxen.

 

Hieronder zet ik de link van haar Youtube filmpje waarin ze o.a. mijn donatie laat zien en waar ze me een heleboel lof geeft, echt zo ontzettend leuk om dit te zien!

 

https://youtu.be/NOQZoO5kB4c

 

Heel graag gedaan! Ik hoop dat de boxen super goed worden verkocht, maar dat verwacht ik wel, want naast mijn donatie zit deze gevuld met super leuke andere spulletjes en creaties! Veel plezier met het kijken van haar video!

 

Vrolijke groetjes,

 

monique