Nieuw - Nieuwe woonaccessoires

29-01-2022 22:03

Yeah! Weer een nieuwe collectie zullen jullie de komende dagen gaan zien zowel hier op mijn site als op mijn account op Instagram.

Nieuwe vazen, kruiken, onderzetters, decoratielichtjes, sfeerlichten, kaarthouders, wandborden en nog veel meer leuks!

Als alles door mag blijven gaan, zal ik eind april ook nog op een fair te vinden zijn. Hier kunnen jullie mijn producten van dichtbij bekijken en zelf direct een keuze maken of je iets wilt aanschaffen uit de collectie die ik dan live mee heb naar de fair, of dat je aan de hand van mijn creaties iets op maat wilt bestellen. 

 

Terugkomend op de wandborden, iets geheel nieuws in mijn collectie. Het zijn gezaagde houten schijven van bomen die in de tuin hebben gestaan bij een vriendin van mij. Zij heeft een boom gekapt en hier schijven van gezaagd. Ruwe schijven die netjes worden geschuurd en hierna bewerkt met een leuke afbeelding. Aan de achterkant zit een ophanghaakje. Ik werk het liefst met producten die een nieuw leven krijgen. Van iets ouds iets nieuws maken. De oude boom, worden mooie wandborden. Ze zijn er in verschillende maten en diktes, alle uniek.

 

Verkrijgbaar vanaf € 8,-

 

Je vindt ze bij woonaccessoires. Kom de aankomende weken wat vaker terug op mijn site of op mijn instagram, dan blijf je op de hoogte van al die mooie items die langzaamaan geplaatst worden. 

 

Zie je er iets bij wat je graag wilt bestellen, wacht niet lang. Want van elk is er 1 exemplaar. 

 

Lieve groet, Monique