Meedoen met een swap en kringloopwinkels

15-11-2016 21:10

Ja, het is alweer even geleden, er is ook zoveel gebeurd dat ik simpelweg geen tijd had voor mijn blog, blijf het knap vinden hoor diegene die wekelijks of zelfs dagelijks een blog schrijft! Petje af, ik weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen. Zo nu en dan toch nog wel tijd gehad voor creatieve dingen die ik heb gemaakt.

 

Laatst deed ik voor het eerst mee aan een grote swap, de herfst editie, super leuk om te doen. Vind jij het leuk om iemand die je niet kent te verrassen met leuke creaties, gekocht of zelf gemaakt nou dan is dit echt een aanrader hoor. Het is al leuk om er mee bezig te zijn en het is waanzinnig super leuk als je zelf ook zo leuk pakket ontvangt. Dit x werd ik ook heel erg verwend, ze had echt goed bedacht wat ik wel of niet leuk zou vinden. Je geeft van te voren het eea op aan degene die het organiseert. Wat vindt je wel leuk, wat niet enz. Ook zorg je dat je een open profiel hebt op Instagram en zo kun je er beetje bij beetje achter komen wat jouw swapmaatje leuk vindt.

 

Binnenkort zal ik de foto’s plaatsen, ik denk dat ik een apart kopje maak “swaps”. Zodat ik mijn verstuurde swap erin kan zetten en mijn gekregen swaps. Leuk om terug te kijken voor diegene die dit interesseert. Sinds de vakantie hebben we er een nieuwe hobby bij, kringloopjes afstruinen, super leuk om te doen. Er zit altijd wel iets heel leuks bij of iets heel lelijks…nou ja, dat is misschien wat grof verwoord. Iets wat we zelf echt niet leuk vinden. Het kan best zijn dat een ander dit helemaal gaaf vindt, niets mis mee natuurlijk. Waar ik dan weer fan van ben, vindt de ander misschien super lelijk, smaken verschillen nu eenmaal.

 

Zoals jullie inmiddels vast weten, volg ik Lisanne. Zij gaat af en toe ook naar kringloopjes en eigenlijk door haar en mijn schoonvader ben ik langzaamaan interesse hierin gaan krijgen. Dit zijn toch ook echt de zaakjes waar je iets specifieks kunt vinden en vaak voor een aangename prijs wat het nog leuker maakt. Begin zomer wilde ik bv heel graag een oude typemachine, wel een werkende want ik wil er korte verhalen op gaan typen. Puur voor de ontspanning, puur voor de hobby. Vroeger hierop blind leren tikken dus voor mij zijn ze ook niet vreemd, geïnteresseerd vroeg ik mijn ouders of ze deze nog hadden en zo niet, wat voor type het was. Ik weet namelijk dat ik vroeger ook ooit nog bij een schoolvriendin op een elektrische heb mogen oefenen. Dat was zo bijzonder….nee voor de generatie van vandaag totaal niet bijzonder, want men groeit nu op met laptops, notebooks en smartphones. Vroeger was dit toch echt wel uniek en gezien ik iets ouder ben dan de huidige generatie is mijn interesse in nostalgie toch denk ik wel meer. Ik schrijf hier een aparte blog over, mijn zoektocht naar de typemachine. Het is een leuke hobby, een leuke zoektocht en hoe modern en high tech we met zijn allen anno 2016 ook zijn, je merkt ook wel dat vintage en retro weer aan begint te trekken en dat veel jongeren hier interesse in krijgen of al hebben. Gezien zitten achter pc of laptop voor mij nog niet echt is weggelegd met mijn gezondheid zullen mijn blogs ook wat langer uit elkaar liggen. Zeker als ik straks weer aan het werk ben, dan ga ik mijn best doen voor een maandelijkse update- maar voor wekelijks zal er toch nog een klein wonder moeten gebeuren. Hoe zit het met jullie, al interesse in vintage, gaan jullie wel eens op zoek bij 2hands winkels voor iets unieks, iets specifieks? Of houden jullie het echt bij de deze wereld?                                                                                                                    Groetjes, monique

Onderwerp: Meedoen met een swap en kringloopwinkels

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht