Lopen voor Lisanne Leeft!!

10-04-2016 23:38

Lopen voor Lisanne Leeft!!

 

Kennen jullie die leuke blog van Lisanne al??? Ze schrijft & vertelt erg leuk en ze laat ook veel zien op creatieve vlak. Lisanne die heeft de ziekte van Lyme, wat dit precies is, vertelt ze ook heel duidelijk op haar blog. Hierdoor zijn er normale dingen, de vanzelfsprekende dingen niet meer vanzelfsprekend. Ze woont op haar zelf, maar er zijn aantal dingen in haar woning die wel aangenamer zouden gemaakt kunnen worden, zodat het toch wat makkelijker wordt, kijk haar filmpje op haar blog dan legt ze het uit. Om aanpassingen te laten doen heb je eigenlijk wel een zak geld nodig en ik weet als geen ander als je ziek wordt dan gaat het geld behoorlijk hard en inkomsten ineens veel minder hard….gek geregeld in ons land. Helaas groeien de euro’s nog steeds niet aan bomen, hierom zijn er af en toe acties nodig en dat vonden haar ouders ook. Zij hebben een top actie op gezet: lopen voor Lisanne Leeft!

 

Hoe graag ik het ook zou willen, dit kan ik niet voor haar doen, maar ik kan haar wel helpen, hoe?

Ze gaat voor deze actie ook een aantal boxen verkopen, in deze boxen zitten allerlei leuke hebbedingetjes, cadeautjes etc gemaakt door creatievelingen! Super leuk bedacht…zo’n box is natuurlijk leuk om zelf te kopen, te krijgen of weg te geven!

 

Dus wil je haar helpen maar lukt lopen of creaties maken niet en je wilt haar toch steunen dan kun je ook zo’n box straks bij haar kopen!

 

Hieronder zien jullie waarom ik jullie hulp dringend nodig heb, het vullen van deze boxen!! Denk jij dat je kunt en wil jij ook helpen, stuur mij dan een bericht!

 

 

Alvast harstikke leuk dat jij de tijd nam om dit door te lezen en wellicht nog even op haar blog te kijken!

 

Groetjes, monique