Kom jij binnenkort nog even terug?? Waarom?? Lees vooral verder!

21-02-2016 23:00

Binnenkort…

 

Tijd gaat zo verschrikkelijk snel…zo nu en dan wel tijd om creaties te maken en te verzinnen…maar om ze dan ook nog eens te posten en een blog te schrijven. Van mij mogen er meer uren in een dag zitten!

 

Toch wel gestart met wat nieuwe projectjes…ik vind het leuk om andere blogs te lezen, op die manier inspiratie op te doen qua schrijfwijze (wat beter wel of wat beter niet). Pas ook een boek aangeschaft…hoe je het best kan bloggen. Eerlijk gezegd moet ik er nog in beginnen, zoveel energie heb ik over! Te weinig dus.

 

Met welke projectjes ik bezig ben?? Vandaag begonnen met oude foto lijstjes op te pimpen, d.w.z. nieuw kleurtje, tintje ofzo. Ik heb fantastische verf, vintage kalk verf…waanzinnige potjes, waanzinnige kleurtjes…wat ook leuk is…om er dan daadwerkelijk iets mee te gaan doen. Dit werd vanavond! Alhoewel vorig jaar maakte ik een sleutel/bakje voor in de gang en hier al een kleurtje voor gebruikt.

 

Lege (en schone) yoghurt flessen hiermee verven ook een groot succes, resultaat zien jullie binnenkort! Afgelopen weekend maakte ik nog wat toffe onderzetters, dit x niet gehaakt. En wat dachten jullie van een gave foto collage…op mijn lifestyle blog lees je het verhaal van mijn verjaardag, totaal niet verwacht werd deze verjaardag een van de dagen die ik in kan lijsten! In de ochtend dronk mijn vriendin Jolan samen met mij een virtueel bakje koffie, dit werd een idee en met wat deelnemers werd dit een creatie…ook dit resultaat zien jullie binnenkort!

 

Verder ben ik wat aan het stoeien achter de schermen met een nieuw ontwerp voor een stempel. Ik heb er een, die zijn beste tijd heeft gehad. Het vogeltje op mijn stempel heb ik zelf getekend, diegene die toen mijn stempel heeft gemaakt heb ik nu niet benaderd. Het lettertype wat zij koos, vond ik achteraf niet mooi genoeg. Hier leek de q in mijn naam een g. Hierom eens verder gesurfd en zo bij een nieuwe stempelmaakster gekomen. Dit werd voor mij een nieuwe uitdaging, met mijn tekentalent (not) een nieuwe vogel ontwerpen. Ik wil mijn eigen ontworpen vogel op de stempel, waarom een vogel? Ik vind vogels fantastisch!!! Iedereen die mij kent weet dit ook en voor mij was dit een logische keuze en straks weet iedereen dit!

 

Ook dit ontwerp laat ik binnenkort zien (als de stempel af is). Verder ben ik nog wat inspiratie aan het zoeken voor nieuwe stickers en visitekaartjes, maar ook ben ik bezig met leuke tekst kaartjes! Met leuke spreuken, zelf gemaakt met behulp van mijn lieve vriendin Mir!! Thx, lieverd. Ik wil graag spreuken en teksten in het engels, dit vind ik persoonlijk mooier. Alleen mijn engels is beetje weggeëbd in al die jaren en zij helpt me met de zinsopbouw en grammatica gedeelte, ze geeft me ook weer nieuwe inspiratie! Net als een andere vriendin die laatst een mooi Valentijn cadeau maakte voor haar vriend, hou mijn blog in de gaten Hannah…jouw spreuk staat straks op mijn weggeef kaartjes!! Kortom, genoeg redenen om BINNENKORT weer even op mijn blog te komen kijken!! Tot dan!

 

Groetjes, monique