Klein cadeautje

10-04-2016 23:45

In het onderstaande filmpje vertelt Lisanne over o.a. haar doelen die ze vorige maand had en wat er nu deze maand op de rol staat, ze noemt ook haar favorieten en onder andere gaat dit over een rolletje washi tape die ik haar tijdje geleden cadeau deed, waarom ik haar dit cadeautje gaf. Ik vond dat ze dit echt verdiende!! Even wat vrolijkheid in een hele moeilijke tijd! En voor mij zo super leuk dat ze hierover vertelde, kijken jullie mee?? https://youtu.be/P2efnEwTWYk

Soms is het gewoon erg leuk als je uit een onverwachte hoek ineens wordt verrast! Dit kan met een kaartje, een leuk berichtje, misschien een plantje (stekje) of iets anders, gewoon iets dat je laat zien aan iemand die je lief, aardig of leuk vindt. Het geeft jouw een blij gevoel en het wordt zeker en vast gewaardeerd door de ontvanger!

 

Geef jij wel eens iets weg? Heb jij laatst nog iets ontvangen uit een onverwachte hoek? Geef jij wel eens een complimentje ? Laat het me weten!!