Kinderfeestje?

20-01-2018 23:28

Wat gaan we dit jaar doen met het kinderfeestje?

 

Stop, niet verder piekeren maar mij benaderen! Ik ben ontzettend creatief (zie verder op mijn blog) en vind het erg leuk om met kinderen iets creatiefs te doen. Hier zitten de talentjes, echt waar!

 

Woon jij in Barendrecht of directe omgeving en wil je iets leuks doen, maar geen idee wat? Stuur mij een e-mail, ik benader jou telefonisch om door te bespreken wat de mogelijkheden zijn. Er zijn verschillende mogelijkheden en we kunnen dit juist bespreken met de jarige job of jet om te kijken wat vinden die leuk om te gaan doen met hun vriendjes en/of vriendinnetjes.

 

Wanneer mijn neefjes en/of nichtjes hier zijn, willen ze eigenlijk altijd wel iets creatiefs ondernemen. Bezig zijn met hun eigen projectje. De mooiste kunstwerken komen er vaak uit, want kinderen zijn echt heel creatief!

 

Schroom niet, twijfel niet, pieker niet verder, neem (vrijblijvend) contact met mij op. Laat een e-mail adres achter en/of telefoonnummer waar jij op te bereiken bent, vermeld in jouw bericht: jouw naam, waar je woont. Om welke leeftijd het gaat van de jarige job of jet. En naar verwachting hoeveel kinderen er worden uitgenodigd. Ik neem binnen 4 dagen contact met jou op. Tot dan!

 

Vriendelijke groet,

Monique Doolaar