Kaartjes - flyer - visitekaartje

15-08-2016 14:05

 

Wauw, wat leuk, mijn nieuwe kaartjes zijn binnen!!! Yeah!!! En ben er reuze tevreden mee!

Een kaartje denk ik, hmmm tekst had net iets groter gemogen. Ach dat zal dat perfectionisme weer zijn, krijg ik steeds meer mee te maken denk ik. Verder vind ik alles super goed gelukt en dan die kaart met de lange tekst, hierop kreeg ik al zo leuke reactie.

 

Zij heeft geen social media dus ik citeer: Wauw, dat is gaaf, die vogel (mijn logo) het lijkt of de vogel aan de achterkant staat, draai je de kaart om dan zie je m niet. Echt super gaaf bedacht en gedaan. Dank je wel, lieve Miek voor jouw enthousiasme en je mooie complimenten die je me die middag gaf.

 

Ik ben er ook erg blij mee, de kaart met de veer, deze heeft op de achterkant echt een look van een ansichtkaart, vandaag is er 1 op de post gegaan, gewoon zo zonder enveloppe, als ansichtkaart. Ben reuze benieuwd naar de reactie van de ontvangster.

 

Verder sprak ik een tijdje geleden via Instagram (blijft een leuk iets) iemand die ook op haar to do list heeft staan, kaartjes ontwerpen maken en af laten drukken. We vonden het van ons beide leuk dat we dit wilde gaan doen. Ik heb haar op de hoogte gebracht, dat mijn eerste exemplaren een feit zijn. Uiteraard (als je me een beetje kent) is er een exemplaar naar haar onderweg, gewoon ter inspiratie. Al zou ik haar adviseren om haar mooie foto’s op kaart uit te brengen.

 

Nieuwsgierig naar mijn nieuwe kaartjes? Hou mijn blog goed in de gaten, want deze week zet ik ze erop! Bij de kaartjes zitten ook twee A6 formaat visitekaarten. Eigenlijk meer met het idee flyer materiaal. Wanneer ik een swap heb of ik stuur iemand iets toe, dan zou ik er evt zo’n kaart bij kunnen doen. Ook wanneer iemand vraagt uit vrienden/familie kring, het is wat meer aanwezig dan een visitekaartje en leuke reclame, wie weet wat er nog uit rolt in de toekomst. Blijven dromen toch?

 

Mijn visitekaartjes zijn ook in de maak, beide besteld bij Vistaprint. Hier en daar wel al wat drukkerijen benaderd om eens te vragen naar de mogelijkheden en prijzen. Dit voor de toekomst. Mijn droom is o.a. dat mijn kaartjes in andere kleine shops worden verkocht, een andere droom is dat ik zelf een officiële webshop mag openen…dan zou ik mijn kaartje uiteraard ook hier verkopen. Gewoon blijven dromen, heel af en toe komt er eentje uit!!!

 

Deze week laat ik met veel plezier mijn kaarten zien, komen jullie terug om te kijken???

 

Lieve groetjes,

                                          Monique

Onderwerp: Kaartjes - flyer - visitekaartje

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht