Jarig , jarig , jarig!!! Ik trakteer!!

01-02-2019 15:37

1 februari 2019

 

Ohjee, bijna, bijna is het zover dan word ik weer wijzer, knapper, leuker, gezelliger en ja daar hoort ook ouder bij. Ik heb er zin in! En aan de andere kant is het ook giga dubbel. Afgelopen december heb ik mijn beste vriend verloren, mijn maatje, mijn opa, daarom is mijn verjaardag eigenlijk met een kleine twist, want ik ging altijd op de koffie sochtends bij mijn opa en oma met een slagroomtaartje, want daar hield opa heel veel van, zoveel mogelijk slagroom, hahaha. Gezien ze beide niet in staat waren om naar mij te komen, ging ik traditie getrouw naar hun en dat was ons momentje, gewoon even met zijn vieren taartje eten, lachen, koffie drinken en zo begon mijn verjaardag. Vieren deed ik eigenlijk nooit op de bewuste dag. Meestal vierde we onze verjaardagen met zijn 2en ergens in april in de tuin met mooi weer!

 

Dit jaar is toch wel heel bijzonder, want ik mag de helft van de leeftijd aantikken die mijn opa is geworden, dus kan volmondig zeggen: Morgen zit ik op de helft!!

 

Omdat het best bijzonder is dat ik gewoon weer jarig word en deze kan vieren zoals ik het wil, doe ik iets wat ik graag doe, iets weggeven. Aan jullie!

 

Wanneer jij dit weekend iets besteld v.a. 12,50 (hier heb je bv een prachtige unieke vaas voor, tip!) krijg je dit weekend met de code Verjaardag2 korting, namelijk 2,-…ja dat lees je goed, je krijgt 2 euro korting!! Geen onzin toch???

 

Op mijn gehele collectie dus wil je een aantal fotokaarten bestellen, of een fotokaart in combinatie met een sfeerlicht en een kaartenhouder, kan allemaal. Je ontvangt gewoon 2 euro korting. Mits de voorwaarden van minimale besteding 12,50 excl verzendkosten en alleen dit weekend geldig tot en met zondag avond 21.00uur en vergeet niet de code te vermelden, code is : Verjaardag2

 

Ik wens jou nog een heel mooi weekend en ik zie je graag in mijn giftshop hier of op mijn instagram @creatiesvanmonique

 

Lieve groet,

 

Monique