Informatie betreft decoratielichtjes

09-12-2022 07:04

Decoratie lichtjes van Creaties van Monique worden speciaal gemaakt en zijn NIET om te branden. Ze zijn de kleine leuke mini cadeautjes om weg te geven of natuurlijk voor bij jouw zelf neer te leggen. Je zet ze in kandalaars of houders ter decoratie. Zo fleuren ze ten alle tijde jouw interieur op. Ook zijn het ontzettende leuke brievenbuscadeautjes, maak jouw keuze op thema of kies een assorti. Ze kunnen ook rechtstreeks naar de ontvanger verstuurd worden. Ze worden zo verzonden dat ze door de brievenbus passen. Ze kosten 50ct per stuk. Bij afname van 25 stuks, ontvang je 4 stuks gratis (assorti).

 

Ze zijn ook hartstikke leuk om weg te geven op een feest; trouw, housewarming, of jubileumfeest. Ze worden leuk verpakt, evt met kaartje of label. Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden. Er wordt een vaste prijs berekend (incl arbeidstijd, materiaal en aantal).

 

Wil jij ze toch opbranden, dit is geheel op eigen risico en blijf zeker weten in de buurt van het lichtje. Zet deze niet neer bij iets wat vlam zou kunnen vatten. Door de speciale afwerking, kan de vlam hoger uitslaan dan normaal. Ik verkoop ze NIET als waxinelichtje, ik verkoop ze als DECORATIElichtje. Hierom vermeld ik dit extra op mijn pagina. 

 

Wil jij een bestelling doen of een vrijblijvend informeren, vul het contactformulier in en ik neem contact met jou/ u op.

 

Lieve groet, Monique