Give a way

13-06-2016 22:04

Ik vertelde het al een tijdje geleden dat er een give a way aan zat te komen. Het samenstellen hiervan en foto’s maken en bedenken hoe ik deze ga lanceren en dit dan ook nog daadwerkelijk doen…pfff wat een tijd zat hier in zeg!

 

Het is me gelukt!! Je hebt ook nog eens twee x kans, want je kunt of reageren via mijn blog en/of reageren via mijn IG. Je leest het goed, je mag zowel op mijn blog reageren als op mijn IG. Of of is natuurlijk ook prima!

 

Hoe en wat kun je winnen??? Wanneer je reageert via mijn blog staat in de foto omschreven wat to do! J Wanneer je reageert via InstaGram dan staat er onder mijn post wat je mag doen om kans te maken op een leuke Give a Way!

 

Doen jullie mee??? Mee doen kan tot en met 30 juni 2016, ik ben reuze benieuwd naar jullie reacties! Enjoy!

 

 

Laat hieronder jouw reactie achter voor bovenstaande Give a Way!!

Give a way

we hebben een winnaar!

Ik zelf | 04-07-2016

Denise heeft gewonnen, zij heeft meegedaan via Instagram! Het was erg leuk om te organiseren, op naar de volgende!

groeten monique

Give away

Miek | 15-06-2016

Hey Mo,

Wat onwijs leuk dat je weer een give away actie hebt! Net als Diana heb je mij onlangs ook al verwend met heel veel leuke creaties, dus ik hoop dat iemand die nog niet weet hoe leuk het is om jouw creaties te mogen ontvangen verrast wordt met deze give away!

Dikke kus,
Miek

Re:Give away

Monique | 22-06-2016

Thx, lief zeg.

blog/giveaway

bianca | 14-06-2016

Crea Mo maakt de leukste mooiste origineelste verassentste vrolijkste geweldigste creaties die je maar kunt bedenken.
heel veel fijne knutsel/frobeluurtjes gewenst nog verder Mo

Re:blog/giveaway

Monique | 22-06-2016

bloos...dank je wel!

give away

Diana | 14-06-2016

Wat een leuke give away... leuk idee Monique :-) maar ik heb pas nog van jou nog zo'n lief pakketjegehad dus doe ik niet mee om te winnen hoor want je hebt me al veel te veel verwent. Ik wil je in ieder geval heel veel succes wensen met je blog en de give away... liefs, Diana xxx

Re:give away

Monique | 22-06-2016

Diana, wat lief dit bericht, dank je wel!

Nieuw bericht