Deel jouw geo-caching avontuur hier op mijn blog.

11-05-2019 23:30

Wat leuk, doe jij ook aan geo-caching? Sinds kort zoek ik samen met vrienden ook naar deze caches. Ik ben heel erg benieuwd naar jullie avonturen, vind je het leuk om iets te delen, doe dit vooral! Leuk!

 

Om jullie aan te moedigen stop ik soms een kortingskaartje erin, met een code. Deze code is eenmalig in te wisselen en ik ben erg benieuwd of jullie hiervan gebruik gaan maken.

 

Wanneer jij het kaartje vindt en de # is nog niet gebruikt - wanneer deze wel is gebruikt, vermeld ik dit hier onder - niet getreurd want wie weet vindt jij de volgende wel in een andere cache!!

 

Wanneer jij niet de eerste vinder bent van mijn kaartje, wil ik jou toch nog verrassen in ruil voor jouw avontuur. Dus wanneer jij jouw avontuur deelt op mijn blog, krijg jij van mij een kortingscode met waarde van 10% korting op 1 artikel.

 

Succes met het vinden van nieuwe caches!

 

Lieve groet, Monique