Decoratielichtjes van Creaties van Monique

17-04-2022 23:16

Decoratielichtjes:

De waxinelichtjes die je NIET opbrand, maar ter "decoratie" neer legt in die ene leuke houder, of gewoon naast die leuke plant.

Of op een van die leuke decoratieschaaltjes die je ook vindt in mijn collectie. Er is altijd vraag naar deze leuke decoratielichtjes, daarom wisselt het assortiment regelmatig. Afgelopen december deed ik een actie voor het Sophia Kinderziekenhuis. Een decoratielichtje voor een lichtje. De helft van de opbrengst doneerde ik aan een lichtje voor in de kerstboom van het Sophia Kinderziekenhuis.

 

De decoratielichtjes zijn in verschillende thema's verkrijgbaar, zoals bv: bloemen, vogels, insecten, dieren, maritiem, strand ea.

Het zijn ook die ideale leuke kleine weggevers, ze kunnen verstuurd worden via de post, ze gaan gemakkelijk door de brievenbus.

 

Je kunt ze ook rechtstreeks door mij naar de ontvanger laten versturen, ik schrijf dan jouw boodschap op een kaartje die ik toevoeg aan de decoratielichtjes- bestelling.

 

Heb jij binnenkort iets te vieren; trouwen, jubileum, housewarming, geboorte of iets anders. De decoratielichtjes zijn ook te bestellen in grotere hoeveelheid en met bepaald thema. Vraag naar de mogelijkheden en de prijzen. De lichtjes kosten per stuk €1,25 . Bij meerdere afname zijn er kleine kortingen. Soms op lokatie dan zijn ze €1,- hoe leuk is dat!

 

Wanneer je ze online, of via instagram of whatsapp besteld, kun je een thema naar keuze aangeven. Ook kun je laten weten of je ze rechtstreeks verstuurd wilt hebben, of misschien zelfs leuk ingepakt (dit doe ik voor een kleine meerprijs) met een boodschap erbij.

 

Tref je mij op lokatie, dan kun je ze zelf uitkiezen.

 

Let op: mijn decoratielichtjes zijn echt ter decoratie. Wanneer je ze toch wilt opbranden, dan is dit geheel op eigen risico. Ik zou in elk geval adviseren, blijf met branden erbij. Vroeger stond deze boodschap ook op gewone kaarsen;-)