Creaties van Monique

09-04-2017 18:57

Hoi!

Wat leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog! Wie ben ik, wat doe ik en waarom een blog?

 

Ik ben Monique en woon samen met mijn vriend in een leuke dijkwoning in Barendrecht - Zuid Holland. Ik ben parttime administratief medewerker van beroep en daarnaast een echte levensgenieter. Ik vind het heel erg leuk om andere blij te maken met mooie creaties, handgemaakt, eigen ontwerp, uniek & origineel. Mijn droom is onder andere om in de toekomst op fairs te staan met mijn creaties en workshops te gaan geven aan kinderen. Kids zitten vol met inspiratie & het is zo mooi om ze creatief bezig te zien zijn.

Voor nu maak ik met veel plezier verschillende creaties, ik restyle decoratie en kleine meubels en ben altijd druk met nieuwe quotes, nieuwe ontwerpen bedenken, fotograferen en schrijven. Hiernaast vul ik met plezier mijn blog met mijn creaties, zodat deze voor jullie te vinden zijn. Leuk als jij op zoek bent naar een leuk origineel cadeau voor jezelf of voor een ander.

Waarom een blog en een giftshop? Ik vind het leuk om te schrijven op mijn blog of te laten zien wat ik zoal aan creaties heb gemaakt en aan het maken ben, op mijn blog kun jij echt inspiratie op doen. Wanneer jij op zoek bent naar een leuk cadeau, maar niet precies weet wat, snuffel door mijn creaties die ik zoal heb gemaakt en stuur mij een bericht zodat we kunnen bespreken met elkaar wat ik voor jou kan betekenen. Of neem een kijkje in 'Nu op voorraad', deze creaties zijn direct uit voorraad te bestellen. Heb jij een vraag, stel deze gerust, ik ben te bereiken via het e-mail adres: creatiesvanmonique@live.nl of via mijn Instagram @creatiesvanmonique.


Creatieve groet,

Monique