Cadeautje...cadeautje....

20-04-2016 01:20

Hoi!

 

Ik vind dat het tijd wordt voor een cadeautje!!! Jullie ook???

Zo nu en dan geef ik wat weg, verloot ik iets wat ik zelf heb gemaakt en wat per brievenpost verstuurd kan worden, gewoon iets leuks, een klein verrassinkje….waar jij vast en zeker blij van gaat worden. Tuurlijk geef ik ook nog een preview ….

 

Verder heb ik inmiddels mijn stempel ontvangen, hij is GAAAAAAFFFFFFF!!!!! Dank je Simone voor jouw fantastische inzet, echt super mooi. Ik heb er al labels mee gemaakt en kleine labels om aan mijn cadeautjes te hangen, wat kaarten gemaakt met de stempel, ik ben er helemaal blij mee!! Hieronder zien jullie een kleine collage ervan, heb jij Instagram, vraag me jou te volgen. Want ik post veel via Instagram van mijn creaties, ik zou heel graag ook zo vaak op mijn blog willen posten, hiervoor zou ik iets mobieler moeten zijn en wat vaker de gelegenheid hebben om achter mijn notebook te zitten. Wil jij niets missen & je hebt ook Instagram, kom me zeer zeker volgen hier en jij mist niets meer!!

 

Vorig weekend gaf ik mijn ouders hun drop pot terug, uiteraard leeg exemplaar! Dit x in een ander jasje, mijn ouders vonden deze super goed gelukt en waren er erg blij mee. Ook maakte ik nog een vaas van een lege yoghurt fles en van een oude weckpot maakte ik een mooie nostalgische vaas voor mijn lieve buurvrouw. Zij is echt fan van deze stijl en ze vond de vaas ook echt super mooi. Als ik bij haar ben, in haar huisje, zie je overal Creaties van Monique terug, zoooo leuk. Ze bewaard het allemaal en wisselt regelmatig en altijd gebruikt ze wel iets of showt ze iets, echt waanzinnig leuk. Dit zie ik bv ook terug bij mijn ouders, hun stallen ook alles uit wat ik ze geef, heel bijzonder en waanzinnig leuk. Als jullie van iemand een cadeautje krijgen die diegene zelf heeft gemaakt, zetten jullie die ook neer of gebruiken jullie dit. Of verdwijnt het ergens achter de kast? Zijn jullie zelf ook creatief en maken jullie ook cadeautjes voor een ander? Ik ben er erg benieuwd naar, wat maken jullie, wat geven jullie en geef je het aan iedereen, of selecteer je diegene die het ook echt waardeert dat je er tijd in gestoken hebt? Laat hieronder een berichtje achter, ik ben benieuwd naar jullie weggevertjes!

 

Nogmaals hou mijn blog en Instagram in de gaten want bijna ga ik één van jullie verrassen!

 

Groetjes, Monique

 

 

Onderwerp: Cadeautje...cadeautje....

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht