Box vol creatieve spullen

25-09-2016 23:40

Hoi hoi,

 

Dit jaar besloot ik om allerlei hobby boxen en curvers is uit te zoeken en selectie te maken, waar ik mijn neefje blij mee kan maken dat doe ik naar hem, waar ik mijn nichtje blij mee kan maken doe ik naar haar enz enz. Ik besloot ook een doos te maken voor Lisanne, zij is ook graag creatief bezig en nadat ik had gemaild met haar moeder werd mijn plan ook uitgevoerd. Het waren eigenlijk allerlei knutsel dingen waar ik zelf niets meer mee ging doen en of deed. Omdat ik het ook leuk vind om dr zo nu en dan te verwennen. Ze vecht tegen herstel van de ziekte van Lyme. Tenminste om in elk geval zo goed mogelijk te kunnen voelen heeft ze pas een zware kuur ondergaan, telkens op en neer naar kliniek voor infuus. En dan is post zo welkom!!! Ziek zijn is al niet leuk, heel lang ziek zijn is helemaal niet leuk, post krijgen en hier en daar een verassing maakt het dragelijk op sommige momenten.

 

Ik ben zelf al 3 jaar aan het vechten voor herstel en heb mindere dagen en af en toe een redelijke dag, alleen zoals het was is het nog niet geweest. Misschien wordt het nog beter, misschien blijft het zo, misschien wordt het slechter, kortom een onzekere toekomst. En dan is post krijgen of steun krijgen langs zijlijn van bekende en onbekende zo enorm welkom!!!

 

Zelf vind ik post sturen en andere verwennen erg leuk om te doen, dit doe ik al jaren en dit ben ik blijven doen! Dit x ging er een doos vol spullen naar Lisanne toe. Lisanne heeft ook een blog, zij schrijft hier over van alles wat haar bezig houdt. Dit is zowel over dr gezondheid als dr lichtpuntjes. Ik vind dat ze enorm leuk schrijft + een inspirerende kijk heeft op het leven. Ik lees graag haar blogs. Zo af en toe schrijft ze ook iets over wat ze heeft gekregen per post en dat is zo gaaf om terug te zien!!! Echt dat is dan weer een dubbel geniet moment voor mij. Ik had het al met samenstellen, met geven, met versturen en dan dit zo terug te lezen is helemaal gaaf. Wil je weten wat ze schreef, kijk hieronder…..

 

Ben je benieuwd naar Lisanne…bezoek dan haar blog, echt de moeite waard. Lisanne Leeft heet ze op Instagram & op dr blog. www.lisanneleeft.nl . Kortom, fijn Lisanne dat de doos in goede orde is aangekomen en ik heb weer iets meer ruimte thuis! Win win situatie.

 

Creatieve groetjes,

                                                         Monique