bloggen (31 aug '15)

10-04-2016 23:51 31 augustus 2015


Oh oh dat meer bloggen, dat is nog even een dingetje ;-) Komt goed, beloofd! Vanavond was er weer zo'n mooie lucht, het is nogal wat die weersveranderingen, maar ze geven ook fantastische plaatjes en prima voor mijn hobby fotografie!


Ik heb wat foto's toegevoegd van wat mooie bliksemschichten en vanavond was er een mooie regenboog, we zitten momenteel in een appartement op de Veluwe en de regenboog ging voor het zicht over een blok appartementen heen...Helaas kreeg ik deze regenboog er niet in het geheel op, toch was het mooi. En daarom deel ik deze graag met jullie, de zonsopkomst en ondergang blijven mooie momenten, soms kan de locatie het nog mooier maken.


Binnenkort ga ik mijn fotogalerij van mijn creaties ook weer aanvullen, we gaan naar de herfst en dan komt er vanzelf wat meer tijd voor dat soort klusjes, foto's uitzoeken, formaat verkleinen zodat de foto's een zelfde formaat worden, creaties fotograferen het liefst met een standaard achtergrond, zodat het voor de kijker rust uit straalt en dan uploaden naar mijn blog, kortom altijd een tijdrovend klusje, wanneer het er dan op staat is dat toch echt weer zo'n typisch geniet momentje!


Fijne week iedereen!

Groetjes, monique