Binnenkort mijn creaties verkrijgbaar hier en op mijn ig

09-04-2017 19:08

Hallo lieve lezers en blog bezoekers….

 

Wat gaat de tijd toch snel, we zitten alweer in maart. Wauw! Ik ben heel druk bezig met mijn droom in realiteit te verwezenlijken. Ik wil graag mijn webshop over een paar maanden online gaan zetten. Bij voorkeur maak ik een aparte webshop zodat er ook een bestelsysteem achter gezet kan worden. Mocht dit niet lukken dan wil ik toch mijn eigen bedrijfje gaan starten en dan probeer ik nog een aanhangsel aan mijn blog te maken.

 

Hoe dan ook, verschrikkelijk druk ermee. Het is erg leuk om te doen en mijn radars in mijn hersenpannetje draaien volop mee. Vrienden en familie denken ook volop mee. Misschien dat ik t.z.t. ook nog een kraam wil gaan doen bij jouwmarktkraam.nl alleen wat ik nu zag op internet dat er best een prijsje aan zit en ben erg benieuwd wat er nu al wordt geboden in Rotterdam. Deze stad is een en al creativiteit dus dat is eerst goed research doen of het zinvol is. Een x op de Swanmarket lijkt me ook waanzinnig.

 

In de nabije toekomst hoop ik misschien zelfs nog iets te vinden als showroom of als creatieve plek/showroom. Brigitte van Gittepit was me voor, zij heeft haar droom al verwezenlijkt, echt super ook om haar hierin gevolgd te hebben en nog volg, we zitten niet in elkaars vaarwater want we wonen behoorlijk eind van elkaar vandaan. + ik zit nog maar aan het hele begin van dit proces. Maar oh oh oh wat heb ik er zin in!!

 

Het lijkt me helemaal super leuk wanneer jij als lezer of bezoeker straks ook mijn creaties kan kopen voor jouw zelf of om cadeau te doen! Ondanks dit enorm veel tijd opslokt wil ik toch nog genoeg aandacht aan mijn blog geven en zo nu en dan weer een update te geven en een verhaal te delen over onze typewriters, mijn levensstijl of mijn verhalen die ik met jullie kan delen over mijn tuin, de vogels, insecten en planten enz. Benieuwd naar mijn creaties, ik deel op mijn Instagram steeds een preview van een nieuw project of creatie.

 

De naam van mijn Instagram is : creatiesvanmonique

 

Vinden jullie het leuk als ik jullie op de hoogte houdt van de ontwikkelingen van mijn webshop? Laat hieronder dan zeker een reactie achter of reageer via mijn IG.

 

Lieve groetjes,

 

Monique