A gift for you

09-10-2020 15:57

 A GIFT FOR YOU

Kleine ansichtkaartjes


Creaties van Monique

Op zoek naar een leuke kaart? Een uniek woonaccessoires, een cadeau of presentje?

Ik maak van iets ouds, iets nieuws. Ik smelt verschillende technieken samen en maak iets leuks, moois, origineels. Iets voor jou of iets om cadeau te geven. Ik koos voor dit beroep, bewust en jij bent diegene die mij aan nieuwe klanten helpt, bedankt hiervoor.

Bij elke bestelling boven de €20,- krijg jij een uniek cadeautje. Wanneer jij vaker besteld, zou jij zomaar een keer iets cadeau kunnen krijgen. Iets wat matcht in jouw interieur of waar jij blij van wordt. Deze kaartjes laat ik zo nu en dan achter. Bv ergens waar ik lekker heb geluncht, of een postbode die altijd met een brede smile onze post bezorgt, of je vindt een kaartje elders. Gewoon zomaar, een klein beetje reclame uit een warm hart. Heb jij een kaart gehad of gevonden dan nodig ik jou bij deze uit om een reactie achter te laten. Leuk om te horen wie jij bent of waar jij deze vond. Lieve groet, Monique