Wat leuk dat jij mijn site bezoekt!

Welke creaties maak ik en wie ben ik?

Mijn passie fotograferen is iets wat ik al vele jaren doe. Ik leg bij voorkeur vast wat er om mij heen beweegt. Op het water de schepen en surfers. In de natuur de prachtige zonsopkomsten en de zonsondergangen. De luchten, de fauna en flora en soms abstract. Het uitzoeken van foto’s is tijdrovend, maar was prima te combineren met de fysieke beperking die plots op mijn pad kwam. Mijn archief staat vol met prachtige fotos die ik op een later tijdstip zal verwerken in zelf ontworpen producten.

Mijn inspiratie haal ik uit de natuur, de natuur geeft mij rust en het vermogen om piekeren, onrust en drukte om te buigen naar rust, inspiratie en vrolijkheid. Dat laatste kun jij terug zien in mijn creaties!

Ik ben een tijd flink fysiek beperkt geweest. Spontaan naar buiten, spontaan op bezoek bij mijn familie en vrienden lukte niet meer. Autorijden, fietsen, sporten, werken alles viel om! Het was een enorme pittige tijd. Ik vergelijk het met een voetballer die elke zaterdag op het veld in een wedstrijd staat, paar x per week traint om te kunnen presteren die ene zaterdag. Het voetballeven stopt van de een op de andere dag. Sterker nog, dit proces duurt jaren!

Na een aantal jaar compleet fysiek uit de running, langzaam weer terug naar het trainen, herstellen, het aanwezig zijn om het veld. Creatief bedenken om weer te doen, wat je altijd graag deed. Voetbal is je spirit, je leven, je ademt op het gras. Wat doe je om daar weer te geraken? Je zet alles op alles!

Geduld, ombuigen, omdenken, je levenswijsheid gebruiken en doen wat wel lukt, vastpakken wat wel lukt en keep going, keep moving!

Ik was niet die voetbalster, toch overkwam mij flink wat beweging in mijn leven. Werken, na werk tuinieren, sporten, bankhangen, uitgebreid koken, op de fiets de natuur in! Met de auto naar een ander natuurgebied, vakantie, visite etc. Van 101 dingen, werd mijn wereld erg klein! Met 1 ding in het vizier: de dag doorkomen! Met veel pijn, uitval en aanpassingsvermogen. Doorzettingsvermogen, wilskracht, heel veel geduld en vechtlust. Vanzelfsprekend was niet meer.

Voordat ik beperkt werd, was er net besloten om minder uren in loondienst te gaan werken. Om een opleiding naar keuze te gaan doen met ernaast mijn hobby om  zetten naar professioneel creator. Art- Creaties – Creaties van Monique.

Ik bedacht samen met mijn vader deze naam. Met deze naam, kwam er voldoende ruimte om mijn gevoel, passie en creativiteit te laten vloeien in mooie ART.

Met een aantal basistechnieken vormde ik mijn eigen methode om van iets ouds, iets nieuws te maken. Ik vind het heerlijk om interieurkeuzes op te fleuren met mijn ART, mijn creaties. Straks pronkt er een creatie van mij bij jou! Hoe gaaf is dat dan! Echt heel vet!!! En ontzettend leuk!

Woondecoratie in verschillende vormen, waaronder ook mijn fotografie. Ben jij fan van fauna, zonsondergang of het strand? Er zit vast iets wat bij jou past in mijn archief. Een herinnering vastleggen, jouw plek in een sunset, een stukje natuur of een plek waar jij jouw rust en inspiratie voor het leven terug vind, waar jij herinneringen hebt aan een dierbare. Ik leg het voor jou vast en jij vindt deze terug aan jouw muur, op jouw kast of wellicht verstuur jij deze herinnering per post in de vorm van een fotokaart. Er zijn veel unieke mogelijkheden. Creaties van Monique is uniek. Ze worden gecreerd op gevoel, met ontzettend veel liefde en passie!

Zelf ben ik echt fan van bloemen, allerlei kleuren, vormen en zet deze ook graag op vaas. Soms is het al prachtig om een transparante vaas te gebruiken, maar heb je ook wel eens gedacht aan een prachtige wijnfles, of sterke drank fles. Misschien met een kleurtje erop, subtiel of juist heel erg aanwezig. Ik maak ze op bestelling, een prachtig uniek cadeau om weg te geven of gewoon om jezelf te verwennen en staat deze straks te pronken in jouw woning. Aantal jaar geleden heb ik een voorraad producten gemaakt. Foto’s op canvas laten drukken en flessen omgetoverd in een prachtige vaas, bloempot of decoratie. Wil jij iets unieks, hou jij van apart, anders en een persoonlijke touch. Ik zie graag jouw bericht tegemoet!

Check de mogelijkheden op mijn site. Staat jouw antwoord er niet bij, neem gerust contact met mij op! Ik beantwoord jouw e-mail binnen vier dagen na lezen van jouw vraag.

Ps. Het gaat dankzij mijn eigen vechtlust, geduld en creatieve mind een stuk beter met mijn fysieke functionaliteit. Zit nog steeds met wat kreukels, maar deze belemmeren niet mijn passie voor ART. Stiekem verbeteren ze het resultaat.

When impossible becomes possible.

Lieve groet, Monique

Maak een gratis website Webnode