Welkom op mijn site Creaties van Monique!

Wat leuk om jou hier te zien!

Bij woonaccessoires vindt je leuke en functionele decoratie voor in huis, serre, balkon of om cadeau te geven. Bij fotoproducten zie jij o.a. verschillende canvassen. Van elk is er 1 op voorraad. Ik maak ze ook op bestelling, stuur mij een bericht voor de mogelijkheden. Een fotoproduct kan ook een uitvergroting zijn, een kalender, een fotokaart of een fotoshoot. Alles gaat in overleg, en valt onder maatwerk. Qua mogelijkheden en kosten hebben we vooraf contact en bevestig ik per e-mail. Het kan zijn dat bij bepaalde vraag vooraf kosten zitten, dit is om mijn tijd en inzet te dekken. Ik maak alles met passie en liefde, dit kost tijd & inzet. Ik doe het graag en custom made vind ik erg leuk om te doen. 

Bij  contact en bestellen vindt je alle ins & outs betreft contact en bestelprocces.  Wanneer jij iets hebt gekocht bij mij, zou ik het ontzettend leuk vinden als je mij hiervan een foto stuurt. Deze zet ik op de pagina 'Happy Customer'. Altijd leuk om mijn creaties terug te zien!

Regelmatig neem ik leuke weggevertjes mee op pad. Je zou er zomaar eentje kunnen vinden, is dit het geval? Ik vind het heel leuk als je dit met mij deelt. Dat kan 'hier'.

Kijk op je gemak rond, heb jij een vraag of wil jij iets weten. Of wil jij iets speciaals laten maken neem dan contact met mij op. Dit kan of via het contactformulier of stuur mij een e-mail naar: creatiesvanmonique@live.nl

Lijkt het jou interessant of leuk om mijn producten te verkopen? Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden, ik deel ze je graag!

Je kunt mij bereiken of via het contactformulier, E-mail of via Instagram: creatiesvanmonique

Lieve groet, Monique