Nieuwe serie kaarten gemaakt..

09-05-2016 23:06

Yeah!

 

Kaartjes versturen....altijd zo leuk om te doen! Een ander blij maken met een heel klein gebaar of met een kaartje helemaal zelf uitgekozen omdat ik vind dat deze bij diegene past, het liefst maak ik het kaartje zelf maar niet altijd tijd of energie hiervoor daarom ook heel erg blij met een aantal webshopjes die hele leuke kaartjes verkoopt voor een leuk prijsje!

 

Geïnspireerd uit het tijdschrift Daphne's Diary, zo'n leuk tijdschrift, heel af en toe trakteer ik mijzelf op dit tijdschrift! Is naast een tuinblad echt mijn favoriete. Eens schreef ik een brief naar haar in de hoop dat deze geplaatst werd in haar tijdschrift. Het was een rubriek dat je iemand kon verrassen met een bos bloemen, werd je uitgekozen (wat overigens niet het geval was) dan kreeg diegene een bos bloemen en dan werd de brief geplaatst in haar tijdschrift. Ik schreef een mooie voor Miek, zij is zo goede en lieve vriendin, ik gun haar elke dag wel een bos bloemen.

 

Ik dwaal af, ik werd geïnspireerd door een patroon wat je met stof of vilt zou kunnen maken, ik bedacht om er in elk geval alvast een sjabloon van te maken, ik wil er namelijk ook een knuffel mee maken (met dit patroon). Alleen voor nu leek het me leuk om er een kaart van te maken. Normaal ben ik niet zo van het knippen van vormpjes, ik maakte voor nu een uitzondering. Ik gebruikte mijn sjabloon een aantal x op verschillende motiefjes en kleurtjes wat dikker papier. Hierna maakte ik verschillende combinaties en vanuit dat plakte ik ze in elkaar + nog xtra wahitape randje voor het leuke effect, hierna nog wat oogjes erop en klaar!

 

 

Hier zien jullie het resultaat, één exemplaar gaat morgen al op de post. Wil jij ook zo'n leuke uilenkaart in jouw brievenbus??

Dat kan, laat een leuk berichtje achter op dit bericht, zet erin waarom jij deze leuke kaart wilt ontvangen. Ga je deze zelf houden, of verstuur jij m? Je ontvangt 'm blanco, dus weggeven of versturen is mogelijk. Hou je deze kaart voor jezelf, dat vind ik ook erg leuk! Laat het me weten in een berichtje. Ik maak over een week bekend wie de gelukkige is van mijn nieuwe ontwerp !!

 

Groetjes, monique

 


Onderwerp: Nieuwe serie kaarten gemaakt..

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht